Det gör ont i hjärtat.

Det enda jag drömmer om på nätterna är dig och det enda jag vill, det är att vara med dig, hos dig och få vara din. Det jobbiga med det här är att jag vet att det nog förmodligen aldrig kommer att hända. 
 
Vet du vad det värsta jag varit med om är nu? Att vara så djupt kär i någon som inte är kär i mig. För helvete vad inte det gör. Varje dag, hela dagen gör det ont. Som ett litet svidande sår som sitter fast i hjärtat och bara blir djupare och djupare. 
 
Jag drömmer på nätter hur vi sitter tillsammans och du reser dig upp och bara går ifrån mig. Vänder dig inte om, inte ens lite för att se om jag bryr mig. Men vet du? Jag bryr mig så ofantligt mycket. För det enda jag vill är att vara din. 
 
Det värsta är, jag vet ju att det enda som du inte vill, är att vara min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0