IT'S A BAD DAY NOT A BAD LIFE

Man kan inte fuska med livet och man kan inte rå för vad det är som händer i hjärtat. Det är inte så att man väljer vem man blir kär i eller vem man ska falla för. Det bara händer och som alla vet har det hänt mig. Jag är så förälskad i killen som har mitt hjärta att jag kan inte beskriva det. Hur det känns när hela min mage vänder sig när jag ser honom, hur ont jag får i mina kinder för det enda jag gör när jag är med honom är att skratta, hur hårt mitt hjärta slår i hans närhet, hur bra han får mig att må. Det finns inte ord. Men som jag har sagt förut. Att förklara för någon varför man älskar just den personen är att förklara hur vatten smakar. Man vet men det går inte att förklara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0