FROM MY HOLE HEART

Anledningen till varför jag skriver detta borde inte existera. Vi vet var vi måste vara med varandra men vi vet också varför vi inte kan gå vidare.. och pga dessa skäl kommer vi aldrig kunna lämna platsen som vi befinner oss på nu. Jag älskar dig inte bara från en flickväns synpunkter och jag har inte ens kunnat älskat dig bara som en vän. Jag kan inte ens börja beskriva hur jag känner för dig. Och trots allt vi gått igenom står vi fortfarande tillsammans, hand i hand.
 
 
 
Du är någon man går igenom helvetet med, och när du ändå står kvar när det är över så är det då jag vet att jag älskar dig. Det finns inte en enda sak som du kan göra som skulle få mig att vända och gå bort från dig. Jag har varit stängd och helt ointresserad av andra för jag har hellre varit olycklig med dig i vissa stunder än försökt vara lycklig med någon annan som jag inte bryr mig om så mycket som jag bryr mig om dig.
 
 
Jag kommer alltid föredra dina brister framför någon annan kille. Jag kommer älska dig föralltid, för du gav tillbaka den del som en gång slets ur mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0